Design de Logo / Identitate vizuală
Procesul de creaţie
Refresh Time pune accent atât pe creativitate cât şi pe diversitate. Un design bun de logo surprinde esenţa unui brand şi crează o imagine puternică în mintea consumatorilor. Fiecare identitate vizuală sau logo al unui produs ar trebui să spună o poveste unică. Când vine vorba de identitate vizuală suntem foarte deschişi la toate stilurile de design pentru a putea crea imaginea pe care clientul şi-o doreşte şi care ii descrie cel mai bine compania şi filosofia acesteia. Vă vom oferi diferite variante de logo-uri special create pentru dvs. inspirându-ne din domeniul dvs. de activitate şi pe preferinţele pe care ni le-aţi precizat la completarea brief-ului de creaţie.
Manualul de identitate
Fiecare parte a unui pachet de identitate clădeşte o imagine şi defineşte prezenţa unei companii în lume. Felul în care se îmbracă angajaţii companiei dvs. este la fel de important ca şi culoarea maşinilor firmei. Acest manual de identitate vă ajută să vă menţineţi imaginea coerentă. El devine un ghid al design-ului corporativ creat de agenţie şi cuprinde aplicaţii ale logo-ului pe diferite medii sau materiale publicitare de care compania dvs. se poate folosi pe viitor (ex. model de plic personalizat, mapă, pixuri sau tricouri inscripţionate, autovehicule personalizate etc.) De asemenea manualul de identitate deţine toate datele tehnice cu privire la logo-ul companiei, cum ar fi codurile de culoare, fonturile, marimea minimă de afişare, variaţiuni de culori pe fundaluri diferite, etc.